Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравлично казанче

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хидравлично казанче

    Здравейте,
    За Алфа 159 2.4 дизел при наличие на лека вибрация и лек шум във волана само до 1500 оборота, ако казанчето на хидравликата е за смяна, трябва ли да се пени с мехурчета? При мен няма мехурчета при въртене, течността е зелена, филтърът на казанчето е почистван.

  • #2
    При положение, че течността е бистра (без мехурчета), не мисля, че има проблем с казанчето. Винаги ли ги е имало вибрациите?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      При мен го има същото, като подам газ и изчезват, сменях течност, казанче, слагах добавка и не изчезва. Колега е решил проблема като е сменил болта, който се захваща маркуча за високото налягане за рейката.
      https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net...2e&oe=5C6A3FB4

      Болта е №10. Не съм 100% сигурен, но имам спомен, че вътре има клапан, който да контролира течността.
      Прилича на ето този от ауди:
      https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net...42&oe=5C78CF50
      Друг колега пък, каза, че се е оправило с рециклиране на маркуча за високото налягане след помпата, тъй като маркуча с времето вътре почва да се разпада и да преминава трудно течността. С подаването на газ, течността преминава по-лесно и вибрациите изчезват.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

      Comment


      • #4
        Да, откакто я имам колата. Над 1500 оборота няма вибрации. Може ли да е от маркуч на хидравликата?

        ---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

        Благодаря, ще пробвам със смяната на болта.

        Comment


        • #5
          За болта на помпата не знам, но в оригиналния маркуч за високо налягане има успокоители (рестриктори) и демпфери. Ако е рециклиран и при това те не са прехвърлени на новия маркуч, може в това да е причината.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от 159SWalfa Покажи съобщение
            Да, откакто я имам колата. Над 1500 оборота няма вибрации. Може ли да е от маркуч на хидравликата?

            ---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

            Благодаря, ще пробвам със смяната на болта.
            Да споделиш инфо какво е станало, единствения сайт в България, който намерих да го имат този болт е този : http://auto1.bg/en/catalog/bocchettone-386123 Иначе варианта е от чужбина.
            Номера на болта е 46774716.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

            Comment


            • #7
              Мдаа...болта е с клапан вътре.Аз сменях моя,защото предполагах,че е задръстен,но не си реших маалко по-трудното въртене сутрин ,когато е под 5 градуса,след 3-4 мин се оправяше и после няма проблеми. Та сложих добавка на LUBE GARD и всичко заспа.Няма вече никакви подобни несгоди,дори волана омекна осезаемо,сега е перце...и то от доста време. Препоръчвам добавката.Може да се намери инфо за нея в нета...успокоява вибрациите и предпазва помпата.....сега кое,колко е вярно не знам,но е факт,че действа.

              https://www.motonet.fi/fi/tuote/6081...oitoaine-118ml

              ПС .Стария ми болт е вкъщи,същия е като на снимката по-горе и си е в перфектно здраве.Купих го от някакъв полски сайт,оригинален.
              Last edited by undy; d.m.y г., 13:10.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                В този на картинката не личи да има клапан. Има ли клапан реално?

                ---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

                http://www.autoricambi.rollgarage.it...774716-an.html

                Comment


                • #9
                  Ако има, той трябва да е разположен вътре по оста на болта. Т.е - на тази снимка не се вижда. При мен болтовете са обикновени.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    И аз не забелязах да има клапан по оста на болта, когато сменях течността.

                    Comment


                    • #11
                      Защо е било нужно да сваляш болта при смяната на течността?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Оттам я източих. Като откачих маркуча.

                        Comment


                        • #13
                          Моето мнение е, че това е излишна манипулация. Аз процедирам така:

                          1 - Изтеглям със спринцовка течността от казанчето, така че нивото и да падне под това на входящия щуцер.

                          2 - Изкарвам входящия маркуч и го пъхам в празно 2 - литрово шише.

                          3 - Паля мотора и правя по едно пълно навиване на волана в двете посоки.

                          4 - Гася мотора.

                          5 - Наливам около 100 мл. от новата течност и повтарям процедурата.

                          6 - Монтирам входящия маркуч обратно на мястото му и пълня системата с новата течност.

                          Моторът не работи повече от 30 секунди при всичко това.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Вижте си гумите.

                            И при мен се появи шум при въртене на волана и онзи ден като отидох да си проверя и напомпам гумите се оказа, че една предна гума е на 1.5 бара, а другата е на 1.75 бара.

                            И аз не повярвах на толкова ниско налягане, но вярно от известно време чувствах, че доста меко вози, а отгоре на това не ускоряваше както преди...

                            Като ги напомпах всичко си дойде на мястото...

                            А течността в казанчето я сменявах с ФЕБИ такава преди 2 години и волана олекна, но със следващата поръчка на масло, ще поръчам и антифриз и хидравлично масло на равенол.Вече съм ги избрал.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Моето мнение е, че това е излишна манипулация. Аз процедирам така:

                              1 - Изтеглям със спринцовка течността от казанчето, така че нивото и да падне под това на входящия щуцер.

                              2 - Изкарвам входящия маркуч и го пъхам в празно 2 - литрово шише.

                              3 - Паля мотора и правя по едно пълно навиване на волана в двете посоки.

                              4 - Гася мотора.

                              5 - Наливам около 100 мл. от новата течност и повтарям процедурата.

                              6 - Монтирам входящия маркуч обратно на мястото му и пълня системата с новата течност.

                              Моторът не работи повече от 30 секунди при всичко това.
                              Точно така процедирам и аз, само че няколко пъти, докато тръгне в шишето бистра зелена течност.
                              Колегата явно е отвивал другия маркуч, за изходящото масло.
                              Ето го болта,вътре се вижда клапана, който веднага го тествах дали отваря.
                              Attached Files
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X